מרפאות שיניים למכירה

מרפאות שיניים למכירה

תמונה של דרושים רופאי שיניים

ההשקעה המושלמת

מרפאות שיניים למכירה הן אחת מההשקעות העסקיות הבולטות ביותר בשנים האחרונות.
מדובר בעסק רווחי ומבוסס עם פוטנציאל להכניס תשואה ורווחים גבוהים מאוד. עם זאת, הקמת מרפאת שיניים כרוכה בהשקעה רבה, ולכן חשוב לקחת בחשבון את כל המספרים והפרמטרים המשמעותיים כדי להבטיח כי השקעת הזמן, המשאבים והכסף שלכם משתלמת.

מרפאות שיניים למכירה נמצאות ברחבי הארץ וזמינות בצורות שונות, כולל בתוך מבני נדל"ן מסחריים, בבנייני משרדים המיועדים לרופאים ומרפאות פרטיות ועוד. ישנם גם מבנים שיש בהם קומות שלמות המשמשות כמרפאות. חברת דנידנט מומחית במרפאות שיניים למכירה, ותשמח לסייע לכם במציאת המרפאה המתאימה ביותר לצרכים שלכם וללוות אתכם גם לאחר המכירה במתן שירותי תכנון ועיצוב המרפאה.

בשנים האחרונות, ישנן תנועות חדשות בשוק הנדל"ן והמגמה היא מרפאות שיניים קטנות וגדולות יחדיו במרכז הערים בכל חלקי הארץ. בכל מקרה, המציאות הכלכלית, המגמות והמעמד הטכנולוגי יכולים להשפיע על המספר של מרפאות שיניים למכירה בישראל.

 

מרפאות שיניים למכירה – מה חשוב לקחת בחשבון?

  1. מיקום המרפאה – מיקום מרפאת השיניים הוא משמעותי מאוד ויכול להשפיע על הכנסת הרווחים ועל הרחבת העסק בעתיד. אנו ממליצים לכם לבחור מיקום קל ונוח לגישת ללקוחות (כולל חניה כמובן) ובאזור עם פוטנציאל לגדילת העסק וההכנסות. לפעמים, כאשר מרפאת שיניים מעוניינת להתרחב, היא נאלצת לעבור למרפאה חדשה גדולה יותר.
  2. תכנון המרפאה – תכנון ועיצוב פנים המרפאה והציוד שבה חשובים על מנת לספק שירות איכותי ומקצועי למטופלים. חשוב לבדוק האם המרפאה כוללת את כל הציוד הדרוש לביצוע הטיפולים בצורה הטובה ביותר, ולעשות סקר שוק במידה שחסר ציוד דנטלי.
  3. מצבה הפיננסי של המרפאה – חשוב לבחון את המצב הפיננסי של המרפאה לפני הרכישה.
  4. צוות המרפאה – צוות העובדים וניהול המרפאה חשובים במיוחד לפעילות השוטפת של המרפאה. חשוב לוודא שהצוות מקצועי ומיומן, ולבחור מנהל המבין היטב במרפאות שיניים ויכול לנהל אותו בצורה יעילה ומנצחת.
  5. תחרות – חשוב לבחון את התחרות בשוק המקומי ולבחור בשירותים המאפשרים להתחרות באופן יעיל ולזכות בקהל לקוחות נרחב יותר. כדאי לבחור מרפאה שיש לה יתרונות ייחודיים ומובהקים על פני המרפאות המתחרות.


לא פחות חשוב גם להבין את האפשרויות הפיננסיות השונות אשר עומדות בפניכם כאשר מדובר ברכישת מרפאת שיניים. מדובר בהחלט בהשקעה גדולה ולא מבוטלת, ובעלי עסקים רבים מתלבטים בגלל ההוצאות הגדולות הקשורות במהלך עסקה זו. אחד הפתרונות האפשריים להשיג הון לרכישת מרפאת שיניים הוא לקבל הלוואה. הלוואה לרכישת מרפאה שיניים יכולה להיות פתרון מצוין עבור בעלי העסקים המבקשים לרכוש את המבנה הנדרש לפעילותם.

לפני שבוחרים בגוף המלווה, אנו ממליצים לכם להתייעץ עם מומחים מקצועיים בנושא. חשוב לקחת בחשבון את כל הפרמטרים ולהבין לכמה כסף בדיוק אתם זקוקים ואיזה סוג של הלוואה תתאים לצרכים האישיים שלכם. 

 

בנוסף לכך, עקב העלויות הגבוהות אשר כרוכות ברכישת מרפאת שיניים, קיימת אלטרנטיבה של השכרת מרפאת שיניים. היתרון המרכזי של שכירת מרפאת שיניים הוא שניתן לצאת לפעולה יחסית מהר במרפאה שכבר קיימת, עם ציוד ותשתיות מוכנות, מבלי להתמודד עם העלויות הגבוהות של רכישת מרפאה חדשה.

בנוסף, שכירת מרפאה יכולה לספק תועלת מנהלית ופיננסית. הסיכון הפיננסי נמוך יותר מאשר ברכישה, מאחר ואין צורך להשקיע סכומים כבדים ברכישת המקרקעין והציוד.

בסופו של דבר, מרפאות שיניים למכירה הן השקעה מצוינת. חשוב לבחור בדרך המתאימה עבורכם ולקחת בחשבון את המספרים והפרמטרים המשמעותיים ביותר. מרפאת שיניים עם עיצוב וציוד מתאים, צוות מקצועי ולוקיישן טוב, כדאי לבחור בעזרת ייעוץ מקצועי ולהשקיע במרפאה שתתאים לצרכים ולכוונות האישיות שלך.

 

מעוניינים? זקוקים לייעוץ? מלאו פרטים