ציוד לרופאי שיניים יד שניה

ציוד לרופאי שיניים יד שניה

אם עד כה לא שקלתם את האפשרות לקנות ציוד לרופאי שיניים יד שניה, נראה שפספסתם כמה יתרונות חשובים עבורכם ועבור המרפאה שלכם. עם זאת, אם אינכם מנוסים ברכישת ציוד רפואי משומש, ואתם מודאגים ממצבו של הציוד שתרכשו. תמצאו במאמר זה גם כמה טיפים שיעזרו לכם לבצע את הצעדים הנכונים ולשאול את השאלות הנכונות, כדי שקניית הציוד המשומש תהיה מוצלחת.

ציוד לרופאי שיניים יד שניה – היתרונות

הנה כמה מהיתרונות המרכזיים שיהיו מנת חלקכם אם תחליטו לצייד את המרפאה בציוד לרופאי שיניים יד שניה.

  • יתרון ראשון: חסכון כספי

זה לא סוד שרכישת ציוד דנטלי משומש, תחסוך לכם כסף. זה יאפשר לכם לרכוש יותר ציוד למרפאה או להשקיע את הכסף בצרכים אחרים של מרפאת השיניים שלכם. ציוד שיניים פונקציונלי משומש עדיין יכול לתפקד היטב ותוכלו לבצע את טיפולי השיניים השונים תוך שימוש בציוד הכרחי זה.

  • יתרון שני: צמצום הפסולת

חשבתם פעם לאן היה הולך כל הציוד המשומש הזה אם רופאי שיניים כמוכם לא היו רוכשים אותו? כנראה לאחסון או לפסולת. אז במקום לאחסן את הציוד או להמתין לגריטה שלו, תוכלו לקנות את הציוד המשומש הזה שישרת את מרפאת השיניים שלכם עוד שנים רבות. כולם מרוויחים מרכישת ציוד יד שניה לרופאי שיניים, גם אתם וגם הסביבה.

  • יתרון שלישי: למנף את החסכונות לקניית מערכות גיבוי

כשמדובר בציור דנטלי, לעולם אל תזלזלו בכוחו של ציוד רזרבי. אוטוקלאב אחד לא תקין, זה כל מה שנדרש כדי להשבית את יום העבודה שלכם. רופא שיניים נבון מחזיק בהישג יד גיבוי אמין למקרה חירום שכזה. קחו את הכסף שחסכתם בקניית הציוד המשומש והשקיעו אותו במערכות גיבוי. כך תוכלו להבטיח שגם אם תהיה תקלה בציוד, עדיין מרפאת השיניים תמשיך לפעול בצורה חלקה.

  • יתרון רביעי: למצוא דגמים אמינים

אם למשל אתם רוכשים ציוד שגילו 5 או 10 שנים, אתם זוכים ביתרון שנובע משנים של בדיקות אמינות. זה אומר שאתם חוסכים מעצמכם את הצורך להיות שפני הניסיון של הדגמים החדשניים שעדיין לא הספיקו לבסס לעצמם רקורד של הצלחה. במקום זאת, רכשו ציוד יד שניה ממותג שכבר הוכיח את אמינותו במשך כמה שנים טובות.

  • יתרון חמישי: שמירה על עקביות הציוד במרפאת השיניים

כאשר הציוד כשל וצריך להחליפו, יתכן שתתקשו למצוא את המותג והדגם שהתרגלתם לסמוך עליו, ותאלצו להסתמך על מוצר חדש יותר שאינכם מכירים. אם בניתם את הפרקטיקה של מרפאת השיניים שלכם סביב מותגים ספציפיים, השינויים המשולבים במוצרים החדשים יותר עשויים לגרום להיסוסים ולעיכובים בתהליך העבודה היומיומי שלכם.

קניית ציוד משומש למרפאת השיניים מאפשרת לכם להחליף ציוד מקולקל בציוד משומש ותקין מאותו דגם. אחרי הכול אתם כבר מכירים את הדגם הזה. זה גם יעזור לכם לשמור על עקביות המותגים במרפאה, במקום שתיאלצו לקנות פריטי ציוד מכול מיני מותגים.

דברים שכדאי לשקול בעת קניית ציוד יד שנייה לרופאי שיניים

הנה כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון כאשר אתם קונים ציוד משומש למרפאת השיניים שלכם.

  • להעדיף מוצר משומש עם אחריות

בלי קשר לשאלה, מדוע בעל הציוד רוצה למכור אותו, חשוב לבדוק את האחריות שלו. לא כל מי שמוכר ציוד משומש מציע גם אחריות עליו, ואם כן, לרוב יהיו לה כמה מגבלות. עם זאת, יש מוכרים שמציעים אחריות מלאה למוצרים המשומשים שהם מוכרים.

  • לוודא ערובה המעידה על תקינות המוצר המשומש

למרות היתרונות של רכישת ציוד משומש למרפאת השיניים, לפעמים התהליך עשוי להיות מסוכן. לעולם לא תוכלו לדעת בוודאות אם הציוד אכן יעמוד במשימה המיועדת לו או אם יחזיק מעמד זמן רב. עם זאת, רכישת ציוד משומש מאתר אינטרנטי אמין, תבטיח ערובה לכך שהציוד יעבוד על הצד הטוב ביותר.

רצוי לבדוק אם הציוד המשומש כולל תיעוד על בדיקה ושיפוץ, שמוסיף לו רמה מסוימת של אבטחה. בקשו מסמך שבו פירוט הבדיקות שנערכו לציוד ומידע חיוני אחר. בנוסף, כדאי לשקול כמה דברים, כמו היסטוריית הציוד, חלקים חסרים (אם ישנם כאלה) או רכיבים משוחזרים. בקשו הוכחה שהציוד המשומש אכן נבדק כיאות.

  • משלוח ואחסון

יש חשיבות לאופן המשלוח ולאחסון הציוד המשומש,. וודאו שהציוד מאוחסן לפי התקן, מה שעשוי להבטיח שהוא לא יינזק ושתוחלת חייו לא תתקצר. קנו רק ציוד משומש שמאוחסן ומטופל כראוי.

לגבי המשלוח של הציוד המשומש, קחו בחשבון את הבטיחות, הזמן והעלויות. חשוב לבחור באפשרות משלוח בטוחה, שכוללת גם אריזה איכותית.

 

 

מעוניינים? זקוקים לייעוץ? מלאו פרטים