האם לקנות מרפאת שיניים פעילה או להקים מרפאה חדשה

האם לקנות מרפאת שיניים פעילה או להקים מרפאה חדשה

האם אתם בוחנים אפשרות לפתוח מרפאת שיניים משלכם? טוב שבאתם! נעזור לכם לגלות את היתרונות והחסרונות של שתי האפשרויות: הקמת מרפאת שיניים מאפס הכרוכה גם בחיפוש אחר ספק המציע ציוד דנטלי למכירה; או רכישת מרפאת שיניים פעילה בעסקה הכוללת גם את צוות העובדים ואת הציוד הנמצא בה.

אין צורך לטרוח ולחפש ציוד דנטלי למכירה!

כאשר אתם מחליטים לקנות פרקטיקה קיימת עם הצוות והציוד שלה, אתם חוסכים לעצמכם את הצורך למצוא עובדים מיומנים וספק אמין המציע ציוד דנטלי למכירה! אבל זה רק אחד היתרונות של העדפת הפרקטיקה קיימת על פני הקמת מרפאה מאפס.

היתרונות של רכישת פרקטיקה קיימת

יש כמה יתרונות ברורים לרכישת מרפאת שיניים קיימת, מלבד העובדה שרכישת פרקטיקה קיימת הפועלת בקהילה כבר זמן מה, תאפשר לכם לרשת את המטופלים שעשויים להמשיך אתכם במקום לחפש מרפאת שיניים חדשה.

רכישת מרפאה קיימת מאפשרת לכם:

–       להתחיל לעבוד עם צוות מנוסה. כשקונים פרקטיקה קיימת, מקבלים בדרך כלל גם את צוות העובדים: פקידי הקבלה, שיננית, ואנשי מקצוע אחרים שעוזרים לתפעול יעיל של מרפאת השיניים. עובדים אלה כבר יודעים מה עליהם לעשות, כך שההסתגלות היחידה שלהם תהיה להתרגל אליכם. הם גם רגילים לעבוד האחד עם השני ומנוסים בהתמודדויות עם מצבים שונים, שעלולים להיווצר בעבודת המרפאה.

–       להציץ בדוחות הפיננסיים לפני רכישת מרפאת השיניים. זה יעזור לכם לוודא שהמרפאה התנהלה היטב ותוכלו לקבל מושג לגבי הרווחים שלכם מיד אחרי הקנייה. דוחות אלה יכולים גם להגדיל את הסיכויים שלכם לקבל הלוואה.

–       לשפר את הסיכויים שלכם להרוויח כבר בשנה הראשונה. כשאתם נכנסים למרפאה קיימת עם בסיס לקוחות קיים, במקום להתחיל מאפס תוכלו מהרגע הראשון להתחיל לפעול כדי להגדיל משמעותית את הרווחים שלכם.

–       לספק לכם מערכת חיוב ומערכת שכר קיימות. זה ימנע מכם טרחה רבה כשאתם בשלבי ההסתגלות למרפאת השיניים שרכשתם.

–       צמצום משך הזמן שצריך להשקיע בקבלת מטופלים חדשים שייכנסו בדלת המרפאה. למרות שלא תוכלו לוותר על השקעה בשיווק, עדיין, במקום לחשוב בלי הרף איך להביא מטופלים חדשים למרפאה, תוכלו להשקיע את הזמן בהכרת המטופלים החדשים שלכם ובפיתוח מערכת היחסים שלכם איתם.

החסרונות של קניית פרקטיקה קיימת

לצד היתרונות של רכישת פרקטיקה קיימת, יש לפחות שני חסרונות שכדאי לקחת בחשבון לפני שמחליטים סופית לרכוש את מרפאת השיניים.

–       יחד עם המרפאה אתם רוכשים גם את המוניטין של רופא השיניים הקודם. אם המוניטין שלו היה טוב, זה יתרון עצום, אבל אם לא, אתם עלולים למצוא את עצמכם נאבקים בשכנוע אנשים ששירותי רפואת השיניים שאתם מציעים הם הרבה יותר איכותיים.

–       יתכן שתתקשו להשתלב בדינמיקה של הצוות הקיים במרפאה. לא קל להיכנס לקבוצה שכבר ביססה את מערכות היחסים בתוכה. אולי ייקח קצת זמן עד שכולם יתרגלו אליכם, אבל זה כבר תלוי גם באנשי הצוות וגם בציפיות שלהם מכם.

מעוניינים? זקוקים לייעוץ? מלאו פרטים